۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۳

خرید بیسیم ارزان قیمت موتوکام

خرید بیسیم ارزان قیمت موتوکام

اگر قصد خرید بیسیم واکی تاکی را دارید، قیمت بیسیم یکی از معیارهای کلیدی محسوب می‌شود؛ در ادامه به بررسی تخصصی سه مدل می‌پردازیم.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، چنانچه قصد خرید بیسیم واکی تاکی را دارید، قیمت بیسیمیکی از معیارهای کلیدی محسوب می‌شود. موتوکام MOTOCOM به عنوان یکی از برندهای معتبر و محبوب در بازار، با معرفی مدل‌های MC۴۴۴, MC۵۵۵, MC۶۶۶ توانسته است سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد. قیمت مناسب و کیفیت بالای این مدل‌ها از دلایل اصلی جلب رضایت مشتریان برند MOTOCOM است. همچنین، تمامی محصولات بیسیم موتوکام با داشتن مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش، عرضه می‌گردد. در ادامه به بررسی تخصصی این سه مدل می‌پردازیم.

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC۴۴۴

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM مدل MC۴۴۴ با آنتن بلند و انعطاف‌پذیر خود از نظر ظاهر، شباهت زیادی به بیسیم‌های کنوود KENWOOD داشته و از امکاناتی همچون دارا بودن ۱۶ کانال در باند فرکانسی UHF و باتری لیتیومی با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی‌آمپر با قابلیت شارژ از طریق پورت USB، برخوردار می‌باشد. از آپشن کاربردی بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC۴۴۴ می‌توان به امکان شارژ باتری آن توسط پاور بانک، شارژر فندکی خودرو و دیگر درگاه‌های USB نام برد. قیمت مقرون به صرفه، امکانات کاربردی و کیفیت بالای ساخت، بیسیم موتوکام MC ۴۴۴ را به یک انتخاب ایده آل تبدیل کرده است.

بیسیم موتوکام MC۴۴۴ دارای مجوز تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بوده و با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می‌گردد. ویژگی‌های فنی، ابعاد و سایر آپشن های این دستگاه، به شرح زیر است:

گارانتی: دارای گارانتی و ضمانت

تعداد کانال: ۱۶ عدد

باتری: لیتیومی (LI-ion) با ظرفیت ۱۲۰۰ mA

روش‌های شارژ باتری: Port USB Android و پایه شارژر رومیزی

ابعاد بدنه: ارتفاع ۱۱۵ میلیمتر و عرض ۶۰ میلیمتر

ضخامت: ۳۰ میلیمتر

ارتفاع آنتن: ۱۵۰ میلیمتر

وزن دستگاه بهمراه باتری: ۱۷۵ گرم

خرید بیسیم ارزان قیمت موتوکام

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC۵۵۵

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM مدل MC۵۵۵ دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بوده و جهت استفاده برای کلیه مشاغل مجاز می‌باشد. این دستگاه همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می‌شود. بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC۵۵۵ یکی از مدل‌های محبوب از برند موتوکام می‌باشد و با ویژگی‌ها و امکاناتی مانند ۱۶ کانال در باند فرکانسی UHF و باتری لیتیومی با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی‌آمپر، به عنوان یک گزینه مناسب برای خرید بیسیم شناخته می‌شود. این مدل همچنین از شارژ دوگانه از طریق پورت USB برخوردار است، به این معنی که می‌توانید باتری دستگاه را با استفاده از پاور بانک، شارژر فندکی یا سایر درگاه‌های USB به سادگی شارژ کنید. بیسیم موتوکام MC ۵۵۵ بصورت کوچک و ساده طراحی شده و به خوبی در دستان قرار می‌گیرد که برای استفاده طولانی مدت بسیار مناسب می‌باشد. مشخصات فنی و امکانات این دستگاه بیسیم در زیر آمده است:

گارانتی: دارای گارانتی و ضمانت

تعداد کانال: ۱۶ عدد

باتری: لیتیومی (LI-ion) با ظرفیت ۱۲۰۰ mA

روش‌های شارژ باتری: Port USB Android و پایه شارژر رومیزی

ابعاد بدنه: ارتفاع ۱۱۴ میلیمتر و عرض ۵۹ میلیمتر

ضخامت: ۳۳ میلیمتر

ارتفاع آنتن: ۱۸۰ میلیمتر

وزن دستگاه بهمراه باتری: ۱۸۰ گرم

خرید بیسیم ارزان قیمت موتوکام

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC۶۶۶

جدیدترین مدل از برند موتوکام که با مجوز رسمی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارائه می‌شود و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشد، با نام بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC۶۶۶ معرفی شده است. این بیسیم در پنج رنگ متنوع از جمله زرد، سبز، نارنجی، قرمز و مشکی عرضه می‌شود. بیسیم واکی تاکی موتوکام MC۶۶۶ دارای امکاناتی مانند ۱۶ کانال در باند فرکانسی UHF و باتری لیتیومی با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی‌آمپر است. همچنین، این دستگاه امکان شارژ از طریق پورت USB را نیز فراهم می‌کند. در ادامه، مشخصات فنی و فیزیکی این دستگاه را مشاهده می‌نمایید:

گارانتی: دارای گارانتی و ضمانت

تعداد کانال: ۱۶ عدد

باتری: لیتیومی (LI-ion) با ظرفیت ۱۲۰۰ mA

روش‌های شارژ باتری: Port USB Android و پایه شارژر رومیزی

ابعاد بدنه: ارتفاع ۱۱۰ میلیمتر و عرض ۵۵ میلیمتر

ضخامت: ۳۵ میلیمتر

ارتفاع آنتن: ۱۱۵ میلیمتر

  • وزن دستگاه بهمراه باتری: ۱۸۰ گرم

خرید و قیمت بیسیم موتوکام MOTOCOM

بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM، عرضه‌کننده مدل‌های بیسیم واکی تاکی موتوکام MC ۴۴۴, MC ۵۵۵, MC ۶۶۶ با گارانتی معتبر و ارائه خدمات پس از فروش. جهت خرید بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM و لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی موتوکام نظیر پایه شارژر رومیزی، باتری لیتیومی LI-ion، آنتن، گیره کمری، بند آویز، هندزفری حلزونی و بادیگاردی و غیره، لطفاً به سایت موتوکام MOTOCOM به آدرس زیر مراجعه نمایید:

وب سایت موتوکام: www.motocom-co.ir

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6255093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha